Thursday, December 11, 2014

Birthday!



Hii all, last night me and my friends celebrating Andhika's birthday or his friendly name is Iboey. Last night was so funny, i had much laughing my friend so crazy. As usually, we are always make some noise, funny jokes, ridicule, etc. But it's ok. That's funny for me. We're always love each others. We are so compact! many other classes who envy to us. It's because i have a class with a lot of people are crazy. I'm not good enough in english but i hope my story can be a fun story for us. I never thought we would soon graduate school. We'll split up to go to college. We will leave all the memories we have made. Maybe later we often called "iMultimax" would be very difficult to meet. In fact, maybe we will forget all the memories that we have made, all of our togetherness, our laughter, our cries, etc. Maybe you'll forget. But I promise, I will never forget all these memories. 


That is Opang birthday. Some time ago. As usual we always celebrate every little thing that we have. We are always grateful for all that we have. Maybe this is not so important, but allow me to write on this blog. This is my story and my beloved friends.

Tuesday, November 4, 2014

Islamic New Year 1436 H

Hello people. Now i'm back for a long time i didn't post anything in this blog. Really i miss these blog. I wanted to write something in this blog, but i don't have a brilliant idea to released. Some time ago is the Islamic New Year 1436 H, i celebrating Islamic New Years with my friends in school. We released 1436 balloons into the air as a sign that this year is 1436 H in moslem. We are so happy on that day. So many people celebrating Islamic New Year. God blessed me and my family, my friend, and most of the people in the all around the world. Sometimes i just can't stop thinking why so lucky i am to be moslem. I'm just like wawww!! i most the luckiest person in the world that had a perfect religion. I'm so thankful to Allah and to all the people beside me who always supported me to become like this. And i never forget to my mother and father who really worked so hard for me. I hope someday i'll be success with my career and can make my parents so proud to had a daughter like me. I'm sorry for saying this, but now understand how much love that God has given to us. Hopefully we're always in the right way, not in the wrong way. God i'm so sorry im made a lot of mistakes, but i know you are merciful i hope you'll forgive all of my mistakes. God bless us and always in our heart in any situations.











Showtek - Wasting Our Lives (WLTP) ft. Tryna [Official Music Video]

Saturday, February 8, 2014

Story of US!!

18-19 Januari 2014
Sekolah gue "IslamicVillage" Ngadain pensi gitu namanya "The 1st Isvillation" waktu itu gue agak2 ngga semangat gitu nontonnya gara2 sesuatu. Tapi akhirnya gue tetep dateng ke acara itu buat ngeramein aja bareng temen2 @iMultiMaX.
Sebenernya acara ini ngga begitu berkesan sih buat gue tapi yah tetep seru kok karna ada anak2 @iMultiMaX yang gokil gokil abis, lo semua ngga bakal kebayang deh bakal ketawa ngakak kaya apa kalo lagi sama mereka.





6 Februari 2014
Awalnya cuma gue doang sama temen2 deket gue yang ngerencanain pengen nonton Comic8 eh tapi ngga tau kenapa kok tiba2 temen2 gue yang laen juga pd pengen ikut nonton Comic8. Tadinya gue ngga mau nonton tu film soalnya males. Tapi pas hari H Tika bilang gini yg mau nonton Comic8 nitip di gue aja tiketnya gue yang beli uangnya sini. Akhirnya anak2 pd ngasih uangnya ke Tika. Pas mau pulang sekolah gue baru aja keluar kelas tiba2 Yasha ngomong gini "Lu ngga ikut nonton sar?, "Engga yas gue lupa bawa uang!, "Yaudah sar mau pake uang gue dulu ngga? tp ntar malem ganti?, "Seriuss yas? iya ntar malem gue ganti, "Iyaa sar iyaaa!!! Gue langsung lari nyamperin Tika ke kelas dan gue bilang "Tik gue ikut! nih uangnya beliin ya tiketnya. 
Arrvd Home.
Pas sampe rumah gue agak cape gitu soalnya baru pulang sekolah, dan gue tiduran sebentar taunya itu udah jam set7. Gue dapet bbm dari Rahma kata dia Sar filmnya mulainya jam 06.45 yaa. Nah gue kebingungan, gue langsung buru2 bangun,mandi, pake baju dll, sampe ngga sempet make up-_- saking buru2nya. 
Sepanjang perjalanan yasha bbm gue teruss terusann dia bilang filmnya udah mulai sar buruann. Disitu gue kira yang belum dateng gue doang tp ternyata yg belum dateng banyak banget. Pas gue udh sampe ternyata Tika belum dateng sedangkan tiketnya ada sama Tika. Gue cape banget lari2an dari lobby sampe lantai atas. Gue telfonin Tika tapi ngga diangkat.
Akhirnya ngga lama kemudian Tika dateng bersama Bagus dan juga pacarnya Okky. 
Skip.
Setelah filmnya selesai gue with 16 Others kelaperan dan gue bilang makan dulu yuk guysss. Yaudah akhirnyaa kita makan makan disalah satu restauran yang yahh lumayan lah ahahahha lumayan cepet maksutnya.
Selama makan ya kayak biasa makan aja sambil StandUpComedy yaa maklum lah namanya juga anak anak @iMultiMaX yang gokilnya ngga ada matinya hahahah.


Ini lah dia foto2 komuk kita yang yaa ngga jelas emang tapi bolehlah di share dikit :D hahah. See u guysss